Waarmee kunnen wij je helpen?
Ben je op zoek naar een antwoord? Dan is onze zelfhulpsectie de snelste manier om hulp te krijgen. Hier kun je niet alleen bestellingen volgen, maar ook retourzendingen aangeven. Bovendien vind je hier antwoorden op diverse onderwerpen, waaronder de beschikbare betalingsopties bij Het Pigment.
Meest bekeken
Indien je jouw wachtwoord vergeten bent, kan je op het inlogscherm klikken op "Wachtwoord vergeten?". Vervolgens dien je jouw e-mailadres in te voeren en op verzenden te klikken, zodat je een e-mail ontvangt met een link erin (let op: het kan enige tijd duren voordat deze e-mail jou bereikt en deze kan mogelijk in je spam-/junkmail terechtkomen). Let erop dat de link slechts 3 uur geldig is en slechts eenmaal gebruikt kan worden. Zodra je de reset e-mail ontvangt, klik je op de link en zal je gevraagd worden om een nieuw wachtwoord in te voeren. Met het nieuwe wachtwoord kan je vervolgens inloggen op jouw account.
Als je jouw wachtwoord niet bent vergeten, maar je wenst dit gewoon te wijzigen, kan je dit doen via jouw account. Klik hiervoor op "Bewerken" om de wijziging aan te passen.
’t Pigment BV
Mechelbaan 414
2580 Putte
BE0467.603.445
Onze pakjes zullen geleverd worden aan huis door bpost, DPD of PostNL. Of u kan uw bestelling afhalen in de winkel.
U ontvangt bij verzending van uw goederen een track and trace nummer zodat u uw goederen kan opvolgen.
U dient binnen de 14 dagen na het in ontvangst nemen van de goederen online uw herroepingsrecht uitoefenen via deze pagina.
In dit online platform dient u volgende gegevens door te geven:
- U vermeldt de goederen die u wilt retourneren
- U vertelt ons waarom u wil retourneren
- U dient zelf de goederen te retourneren:
- Terug brengen naar de winkel : binnen de 14 dagen na het invullen van het formulier
- Terug te zenden via uw eigen verzendservice
De goederen dienen zo verpakt te worden dat de verpakking een zekere garantie biedt dat de goederen bij verzending geen schade oplopen.
We aanvaarden enkel terugzendingen van goederen die slechts gebruikt zijn om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen. Dit is in de staat waarin je de producten in de winkel terugvind. Bij waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan toegelaten tijdens de retourperiode, zullen wij het bedrag van de schade in mindering brengen van het originele aankoopbedrag. Het kan dus bijvoorbeeld zijn dat je geen terugbetaling bekomt wanneer het product niet meer geschikt is voor doorverkoop.
Mijn account
Indien je jouw wachtwoord vergeten bent, kan je op het inlogscherm klikken op "Wachtwoord vergeten?". Vervolgens dien je jouw e-mailadres in te voeren en op verzenden te klikken, zodat je een e-mail ontvangt met een link erin (let op: het kan enige tijd duren voordat deze e-mail jou bereikt en deze kan mogelijk in je spam-/junkmail terechtkomen). Let erop dat de link slechts 3 uur geldig is en slechts eenmaal gebruikt kan worden. Zodra je de reset e-mail ontvangt, klik je op de link en zal je gevraagd worden om een nieuw wachtwoord in te voeren. Met het nieuwe wachtwoord kan je vervolgens inloggen op jouw account.
Als je jouw wachtwoord niet bent vergeten, maar je wenst dit gewoon te wijzigen, kan je dit doen via jouw account. Klik hiervoor op "Bewerken" om de wijziging aan te passen.
’t Pigment BV
Mechelbaan 414
2580 Putte
BE0467.603.445
Bestellen
Onze pakjes zullen geleverd worden aan huis door bpost, DPD of PostNL. Of u kan uw bestelling afhalen in de winkel.
U ontvangt bij verzending van uw goederen een track and trace nummer zodat u uw goederen kan opvolgen.
Verzending & levering
Wanneer u kiest om de goederen af te halen in de winkel kunnen deze afgehaald worden binnen volgende termijnen:
- Goederen op stock: de werkdag volgend op de bestelling
- Producten in nabestelling: u wordt verwittigd wanneer de goederen klaarliggen. ongeveer 5 à 7 dagen na bestelling.
- Producten op maat: u wordt verwittigd wanneer de goederen klaarliggen. Ongeveer 4 à 5 weken na bestelling.
Wij leveren alleen in België en Nederland, en dit enkel op het gelijkvloers. Wij leveren op het adres doorgegeven door de klant. Foutief doorgegeven adressen zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Bij een foutief doorgegeven adres neemt u best zo snel mogelijk contact met ons op – voor de levering onderweg is. Wanneer de levering opnieuw verzonden moet worden omdat deze reeds vertrokken was zullen de extra kosten doorgerekend worden aan de klant.
Onze pakjes zullen geleverd worden door bpost, DPD of PostNL.
U kan hierbij kiezen voor levering aan huis of in een afhaalpunt.
U ontvangt bij verzending van uw goederen een track and trace nummer zodat u uw goederen kan opvolgen.
Wij handteren volgende leveringstermijnen:
- Goederen op stock: levering binnen 3 à 5 werkdagen
- Goederen in nabestelling: levering binnen 5 à 10 werkdagen
- Goederen op maat : 4 à 6 weken
Uitzonderlijk kan voorvallen dat wij wegens onmacht de vermelde leveringstermijnen niet kunnen handteren. In dat geval word je telefonisch op de hoogte gebracht en wordt er samen naar een oplossing gezocht.
De verzendkosten zullen steeds uitdrukkelijk getoond worden, onder meer net voor het plaatsen van de bestelling met betalingsverplichting;
België
De verzendkosten bedragen ongeacht de grootte van de levering € 5.
Nederland
De verzendkosten bedragen ongeacht de grootte van de levering € 8.
Betalingen
In onze webshop kan je in vol vertrouwen betalen. Dankzij de beveiligde ruimte van onze partner Mollie is online betalen eenvoudig en veilig. Ondervind je toch moeilijkheden, neem dan gerust contact met ons op.
Wij aanvaarden volgende betaalmethodes:
- Debetkaart: Bancontact, IDEAL
- PayPal
Belangrijk om weten is dat jouw bestelling pas definitief is wanneer we jouw betaling ontvangen hebben.
Retour & Terugbetaling
Je beschikt over een termijn van 14 dagen om gebruik te maken van je herroepingsrecht – behalve voor de uitzonderingen die hieronder zijn vermeld. De termijn van 14 dagen begint te lopen vanaf het moment dat je jouw bestelling fysiek in ontvangst neemt.
Producten die specifiek voor de klant op maat werden gemaakt kunnen niet worden geretourneerd. Hieronder vallen 3 grote categoriëen:
- Tafellinnen op maat
Tafellinnen dat gemaakt wordt op afmetingen doorgegeven door de klant kan niet geretrourneerd worden omwille dat de kans zeer klein is dat wij dit product nog kunnen verkopen aan een klant die exact dezelfde afmeting in dezelfde kleur wenst.
Ook twalseree dat op maat werd afgesneden kan om diezelfde reden niet geretourneerd worden. - Aangekleurde verf
Aangekleurde potten verf kunnen niet worden geretourneerd. In onze mengmachines kunnen wij 68.000 verschillende kleuren mengen. Indien wij één van die 68.000 kleuren terug krijgen, moeten wij onredelijk veel moeite doen om een klant te vinden die exact datzelfde kleur wenst als jou. Vandaar dat aangekleurde potten verf niet worden terug genomen.
Je herkent aangekleurde potten verf aan de extra witte sticker met kleurinformatie die op de pot wordt gekleefd na het mengen. - Behang
Behang wordt gedrukt in verschillende ‘baden’. Om de kleuren en motieven perfect op elkaar te doen aansluiten is het belangrijk dat de rollen die je koopt uit hetzelfde ‘bad’ komen. Alleen zo kan een perfecte overeenstemming van de motieven en kleuren worden gegarandeerd. Omwille van deze reden kunnen wij een losse fractie van een badnummer niet meer verkopen. Vliesbehang om te overschilderen kan wel worden terug genomen, indien het nog in de originele verpakking zit en geen motief bevat.
De kosten voor het retourneren zijn ten laste van de klant.
U dient binnen de 14 dagen na het in ontvangst nemen van de goederen online uw herroepingsrecht uitoefenen via deze pagina.
In dit online platform dient u volgende gegevens door te geven:
- U vermeldt de goederen die u wilt retourneren
- U vertelt ons waarom u wil retourneren
- U dient zelf de goederen te retourneren:
- Terug brengen naar de winkel : binnen de 14 dagen na het invullen van het formulier
- Terug te zenden via uw eigen verzendservice
De goederen dienen zo verpakt te worden dat de verpakking een zekere garantie biedt dat de goederen bij verzending geen schade oplopen.
We aanvaarden enkel terugzendingen van goederen die slechts gebruikt zijn om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen. Dit is in de staat waarin je de producten in de winkel terugvind. Bij waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan toegelaten tijdens de retourperiode, zullen wij het bedrag van de schade in mindering brengen van het originele aankoopbedrag. Het kan dus bijvoorbeeld zijn dat je geen terugbetaling bekomt wanneer het product niet meer geschikt is voor doorverkoop.
Het bestelbedrag ( incl. leveringskosten van de heenzending) zal terubetaald worden wanneer wij de goederen ontvangen.
Kortingscodes & cadeaubonnen
Sit rhoncus aptent dis scelerisque penatibus a dis tempor accumsan suspendisse mollis a et odio ullamcorper magnis ullamcorper cum ullamcorper duis nulla egestas massa.
Vitae amet nostra est leo dignissim justo sodales et ac a conubia bibendum duis ad justo suspendisse a a tellus cubilia vestibulum a dictumst a duis risus.Sociosqu curae consequat nisl litora a eros est consectetur nulla rhoncus a a id felis praesent.Tempus dui integer a cursus id fames parturient.
Scelerisque parturient sagittis nisi in aliquam dui scelerisque non consectetur aptent hac adipiscing ullamcorper pulvinar sit vestibulum purus facilisi hendrerit mus nisl massa ut parturient consectetur cum justo fames torquent.
Ac curae aliquet vivamus aptent duis congue urna venenatis ridiculus faucibus tincidunt a lorem rutrum nullam potenti adipiscing.Adipiscing.